Infotrip pe litoralul romanesc!



Litoralul romanesc se numara printre regiunile cele mai spectaculoase ale tarii noastre, oferind peisaje uimitoare.Plajele de pe litoralul romanesc sunt acoperite cu nisip fin si au o latime generoasa care atinge in unele locuri 150 - 200 de metri. itoralul romanesc ofera optiuni de cazare multiple. Turistii au la dispozitie peste 250.000 de locuri de cazare in hotelurile, vilele si pensiunile agroturistice din cele 12 statiuni de pe litoral: Navodari, Mamaia, Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costinesti, Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, la care se adauga 2 Mai si Vama Veche, insa cu titlu neoficial. Pe litoral exista o multime de oportunitati de distractie si agrement care acopera preferintele si exigentele tuturor turistilor care isi petrec aici vacanta.Nu doar plajele intinse si insorite, oportunitatile de cazare si posibilitatile de agrement fac litoralul romanesc atractiv! In zona exista o multime de obiective si atractii turistice care merita vizitate. Muzee, monumente istorice de mare insemnatate, ruine antice, biserici, manastiri, rezervatii naturale unice in tara si in Europa si multe alte atractii intregesc pitorescul litoralului romanesc si al pamantului doborgean. De curand, colega noastra Oana, a vizitat statiunile de la malul Marii Negre, iar mai jos ne lasa impresiile ei:




"Cand colega mi-a spus ca voi pleca in infotrip pe litoralul Marii Negre am fost putin trista deoarece voiam sa merg intr-o destinatie mai extravaganta, apoi au inceput gandurile precum: “nu cunosc pe nimeni” sau “ce fac eu atatea zile”, dar am fost surprinsa cand ne imbarcam in autocar alaturi de colegii de la alte agentii din tara si am realizat ca am dat peste niste oameni deschisi , foarte vorbareti si pusi pe distractie.

Dupa cateva ore de mers, am ajuns la prima destinatie, ne-am pus sepcile din dotare, am luat carnetelul pentru notite si am inceput vizita la CLUB DUNAREA 3* din Eforie Nord. Ca niste ‘’inspectori’’ foarte stricti, am facut poze, ne-am informat asupra serviciilor oferite si calitatea acestora. In acea zi am vizitat inca 9 hoteluri, iar ultima destinatie a fost la Hotel Europa 4* care face parte din lanul ANA HOTELS. Aici intalnim renumitul ANA ASLAN HEALTH SPA si am avut parte o prezentare in detaliu a programelor , dar am avut si putin timp de relaxare moment care ne redat energia.

Descopera ofertele din Eforie Nord: http://s9.ro/nx8








Si cum calatorului ii sta bine cu drumul, dupa micul dejun si nelipsita poza de grup din fata hotelului, a doua zi dis de dimineata, am plecat catre Mangalia, unde vremea buna ne-a permis sa ne bucuram si de plimbarea pe jos catre hotelurile din portofoliu. Au urmat si vizitele din statiunile Saturn si Venus care sunt atat de apropiate, ca nici nu ne-am dat seama cand treceam dintr-una in cealalta. Plaja de aici este foarte spatioasa, dar si linistita, iar intrarea in apa este lina. 

Rezerva aici o vacanta in Saturn sau Venus: http://s9.ro/nx9

Zilele urmatoare am vizitat statiunea Jupiter, unde am fost cazati la Hotel Delta 3*, hotel ce s-a facut remarcat prin serviciile de all inclusive oferite clientilor, plaja privata, spatiile de joaca pentru copii si multitudinea de activitati pentru acestia. 

Nu rata ofertele din Jupiter: http://s9.ro/nxa



Binenteles ca statiunea pe care toti asteptam cu mare nerabdare sa o vizitam este Mamaia, unde dupa vizitarea mai multor hoteluri de 3*, au urmat si cele mult mai pretentioase. Eu am fost impresionata in mod special de cele din partea de nord a statiunii, unde luxul si distractia sunt la cele mai inalte standarde. Aici putem vorbi de NYOTA, ce poate oferi o gama variata de apartamente cu o superba priveliste la mare, dar si asupra renumitelor cluburi de distractie, care sunt la o distanta foarte mica. Tin sa mentionez si de renumitul lant PHOENICIA care poate satisface si cel mai pretentios client, oferind tot confortul necesar pentru odihna si relaxare, dar si distractie la malul Marii Negre. Este amplasat la numai 150 de metri de plaja, intr-o zona linistita a statiunii Mamaia Nord, pe o suprafata de peste 100.000 mp, astfel ca aici fiecare oaspete isi poate gasi locul preferat, in timp ce grijile cotidiene sunt uitate. Ultramodernul perimetru de vacanta asigura o parcare cu 400 de locuri, restaurante, baruri, terase relaxare, piscine si cascade, locuri de joaca pentru copii, centru de jocuri, teatru de vara." 

Descopera toate ofertele din Mamaia: http://s9.ro/nxd












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Grecia -Continent si Insule

Bordeaux sau de ce am ales capitala vinului

Valencia, escapada de weekend....