Sfaturi pentru un city break in Barcelona



Barcelona, destinatia-vedeta a Spaniei, este un muzeu in aer liber in care domnesc fantezia si bunul gust. Colega noastra Silvia a vizitat faimosul oras, iar mai jos ne impartaseste experienta ei:






Totul a inceput in luna februarie intr-o zi de sambata, cand ma gandeam unde sa imi petrec concediul in acest an si gandul, mi-a zburat la insorita Barcelona. In aceeasi zi am si emis biletele si am gasit si cazare la un hotel de 2*, cu o nota foarte buna si pozitionat foarte aproape de toate obiectivele turistice, mai exact Ibis Styles Bogatell Barcelona care chiar daca are 2* conditiile sunt de 3*+.
 Am ales luna noiembrie (am vrut sa fie un cadou de ziua mea :D), luna in care temperatura este foarte prietenoasa am prins si 18 grade si am putut vizita mai toate obiectivele. Chiar daca asteptarea a fost lunga din februarie pana in noiembrie, am petrecut 4 zile frumoase alaturi de prietenii nostri.





Ajunsi in Barcelona, am ales sa vizitam prima data Catedrala Sagrada Familia a argitectului Anthoni Gaudi, care este de departe cel mai important simbol al Barcelonei. O imbinare perfecta intre geometrie si elementele din natura, cladirea (care nu a fost terminata) nu se compara cu nimic din ce am vazut pana acum. Chiar daca de la hotel pana la catedrala sunt aproximativ 2 kilometri am ales sa mergem pe jos, din pacate nu am putut intra in catedrala, biletele fiind sold out pentru ziua respectiva.






Daca ajungi in Barcelona, e pacat sa nu incerci mancarea traditionala paella, creveti marinati, crema catalana si multe alte bunatati care cu siguranta va vor incanta papilele gustative.





Daca cauti relaxare si distractie, la lasarea serii, localurile din Barcelona se transforma in petreceri spaniole autentice, cu dansatoare Flamenco, muzica energie si sangria din plin.





Daca te pasioneaza fotbalul, poti face un tur al stadionului Camp Nou - vei afla istoria echipei FC Barcelona, vei admira medalii si echipamente sportive din diferite perioade, iar la final vei ramene cu povesti de spus prietenilor de acasa.




Am ales sa facem o calatorie cu City Bus, cea mai buna alegere din toate cele 4 zile. Costul unul bilet este de 30 euro / persoana dar avantajele sunt pe masura, poti opri la fiecare punct de atractie, il poti vizita, iar apoi te poti urca inapoi in autoboz ca sa ajungi la urmatorul obiectiv. Noi am avut bilete cu 2 rute, ruta rosie si ruta verde. Am avut nevoie de o zi intreaga ca sa putem admira toate obiectivele.





Doriti sa vedeti cel mai celebru si faimos parc din Barcelona? Atunci, Parcul Guell este alegearea perfecta, situat pe dealul Carmel este un parc public compus din gradini si elemente arhitectonice.
Noi am avut timp sa exploram aproape toata suprafata parcului cam in 2 ore si am admirat toate creatiille lui Anthoni Gaudi.







Arcul de Triumf din Barcelona este o construcite realizata din caramina colorata in stil arfitectonic specific maurilor. A fost construit pentru Expozitia Universala din anul 1888, care a avut loc in Park de la Ciutadella. Arcul de Triumf este situat la capatul unei promenade extinse, ce a servit drept intrarea principala la expozitie.



Aquarium din Barcelona este al doilea obiectiv turistic ca numar anual de vizitatori. Se afla in zona moll d'Espanya del Port Vell, pe malul Marii Mediterane. La Aquarium sunt 35 de bazine care adapostesc peste 11.000 de animale marine si 450 de specii diferite reprezentative pentru Mediterana. Este considerat una dintre cele mai importante expozitii de animale marine din Europa datorita colectiei impresionante. Intr-o ora sau doua vizitatorii sunt invitati sa admire animale maritime din emisfera sudica, din Marea Mediterana sau din coloniile de atoli de la Tropice.





Ajuns un port invechit, Port Vell a fost transformat intr-un port modern pentru yacht-uri si intr-un centru comercial si de distractie. Inaintea Jocurilor Olimpice din 1992 de la Barcelona, Port Vell, un port ce fusese scos din uz, era doar o zona aflata in paragina cu depozite goale, cladiri industriale, gropi de deseuri si linii de cale ferata abandonate. In cadrul unuia dintre cele mai drastice programe de reamenajare urbana, zona a fost transformata intr-un port pentru yachturi si zona de recreere, oferind orasului iesire la mare.



Peix (pestele), este o sculptura unica, care a fost construita in anul 1992, pe malul Marii Mediterane, in Barcelona. Structura enorma din otel este tipica pentru temele abordate in multe alte opere ale lui Frank O. Gehry, autorul acestei sculpturi care incepe sa devina un simbol al Barcelonei.
Sculptura Pestele din Barcelona, este una din multele piese de arta publica moderna ce pot fi admirate in si in jurul orasului catalan. Piesa se ​​afla in Port Olimpic, la baza unui zgarie-nori, Hotel Arts, una dintre cele mai inalte cladiri din oras.








Partea veche a orasului Barcelona este cu siguranta una dintre cele mai frumoase si romantice din intreaga Europa. Strazile inguste, magazinele, aerul in sine te invita sa te plimbi prin imprejurimi pentru a cunoaste fiecare particica a acestei zone.
La Rambla este probabil cea mai cunoscuta zona a Barcelonei si pe buna dreptate. La Rambla se intinde de la Placa de Catalunya pana la statuia lui Columb, si este plina de chioscuri de ziare, standuri de animale si flori, si de tot felul de artisti. Este fara indoiala locul unde se intalnesc toate felurile de oameni, turisti si localnici, intr-o diversitate extravaganta si plina de culoare.





Un city-break intr-un oras european va fi, cu siguranta, una dintre cele mai frumoase vacante din viata ta. Ce mai astepti? 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Grecia -Continent si Insule

Bordeaux sau de ce am ales capitala vinului

Valencia, escapada de weekend....