Experienta pe vasul de croaziera MSC Fantasia!


Weekend-ul trecut, colega noastra Georgiana, si-a petrecut cateva zile pe vasul de croaziera MSC Fantasia, iar in atricolul de mai jos ne povesteste experienta traita aici:




     Experienta pe vasul de croaziera MSC Fantasia a fost unica! Nu mi-au fost de ajuns 3 zile pentru a reusi sa descopar toate colturile vasului , insa , am acoperit punctele principale si mi-am linistit putin curiozitatea.
Prima reactie pe care am avut-o a fost de uimire , privind vasul imens care semana cu un hotel plutitor , 16 etaje si o lungime de aproximativ 300 m. Procedurile de imbarcare seamana foarte mult cu cele din aeroport. Control de bagaje, verificare corporala si check-in. Locul de imbarcare a fost la puntea 4 unde am fost intampinati cu un pahar de sampanie si o atmosfera festiva! Personalul, extrem de amabil, zambeste tot timpul si este acolo pentru tine oricand ai nevoie.


La intrarea pe vas fiecare pasager primeste un card . Eu am avut un deposit de 200 euro pe acesta pe care ii puteam folosi pentru a achizitiona tot ceea ce doream . Fiecare persoana , in functie de nr de nopti , depune cat doreste iar de fiecare data cand achizitionati o bautura de exemplu se va folosi acel card iar la final se va face decontarea care va include si bacsisul care pe vas este obligatoriu!


Bagajele au fost duse deja in cabina si nu mai ramane decat sa ajung si eu. Am avut emotii deoarece stiam ca voi avea o cabina interioara fara geam sau hublou dar, surpriza, nici nu am simtit lipsa acestora . Cabina micuta dar compacta era formata dintr-un pat dublu matrimonial care oricand se putea transforma intr-unul twin , un dulap cu 2 compartimente , TV, o baie micuta, dar de asemnea foarte bine organizata si 2 comode pe care se aflau telefonul fix si descrierea vasului!




Intinerariul pe care l –am avut a fost Roma Civitavechia – La Spezia - Genova . In fiecare seara primeam in camera DAILY PROGRAM- ul , cel care ma informa cu privire la ora de ancorare in port a vasului, activitatile care se vor petrece pe vas si locurile pe care le voi putea vizita a doua zi!


Marea a fost putina agitata si am simtit miscarile vasului care ce mi-au provocat asa zisul “ rau de mare “ dar personalul de la receptie a fost extreme de amabil si mi-a oferit pastille care si-au facut efectul foarte repede, in acest fel reusind sa trec peste acea stare in doar cateva minute. Am continuat turul vasului si am participat si la exercitiul de salvare pe care toti pasagerii noi imbarcati il fac impreuna cu capitanul vasului.

Ceea ce este foarte important de stiut este faptul ca tarifele pentru telefonie mobile si internet sunt extrem de mari pe vas cand acesta navigheaza si este recomandat sa inchideti datele mobile sau chiar sa treceti telefonul pe mod avion mai ales daca aveti abonament. Puteti de asemnea sa optati si pentru pachete de internet care se achizitioneaza contra – cost de la bordul vasului !

Restaurantele, atat a la carte cat si buffet , sunt impresionante si au o mare varietate de mancaruri. De restaurantul tip buffet ne-am putut bucura 20 h / 24h fara bauturi alcoolice si non alcoolice incluse. Dimineata se poate servi suc de la dozator, apa, cafea si ceai, in restul timpului doar apa fiind gratuita.




In prima seara am mers la un spectacol de cabaret care a durat in jur de 45 minute cu dansatori profesionisti care ne-au incantat pe tot parcursul numarului . Dupa aceea am mers la un restaurant a la carte pentru care am facut rezevare in prealabil . Mancarea si servirea au fost ireprosabile iar atmosfera semana identic cu cea din Titanic , femeile puratu rochii elegante, iar barbatii costume , de fiecare data dress codul fiind unul elegat! Nici nu se putea altfel avand in vedere ca scarile care duceau spre restutant erau acoperite cu pietre Swarovski, iar sunetul de pian acompania perfect atmosfera festiva! 



In cea de-a doua zi, marea a fost mult mai linistita, iar vasul a ancorat in La Spezia unde am avut ocazia sa vizitez un loc minunat, Cinque Terre! Dupa o plimbare lunga dar frumoasa , odata ajunsa la vas m-am relaxat la piscina si jacuzzi, savurand un cocktail si bucurandu-ma de miscarile line ale vasului.




Daca vrei sa ai parte de o experienta inedita , sa descoperi locuri noi in fiecare zi si sa te bucuri de servicii la superlativ, iti recomand o croaziera !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Grecia -Continent si Insule

Bordeaux sau de ce am ales capitala vinului

Valencia, escapada de weekend....