Antalya, destinatia ideala pentru o vacanta de 5 stele!


   Fiind prima experienta pe zbor charter, vacanta petrecuta in Antalya anul acesta, cu siguranta o sa imi ramana intiparita in minte mult timp de acum incolo!
  Am avut zborul din Bucuresti  undeva la ora 19:00, putin incomod deoarece am ajuns noaptea in jurul orei  21:30 si nu am apucat sa descopar nimic in prima zi, in afara de camera superba in care am fost cazata la Hotel Titanic Deluxe Golf Belek 5*, un pat imens, moale si cu asternuturi  de un alb imaculat ce miroseau a prospetime. O priveliste draguta, jumatate spre rau si jumatate spre Aqua Park (de punctat ca are, si inca unul foarte mare J)
   Am avut parte in acea seara si de un late dinner, asa cum se obisnuieste la hotelurile de lux din Antalya. Cand spun late dinner nu ma refer la doua feluri de mancare si un pahar de suc. Pentru mine acel late dinner a insemnat o masa in toata regula cu mancare pe alese.
   A doua zi am facut ochi si dis-de-dimineata am plecat in recunoastere J
   Interiorul hotelului  are candelabre mari si culori neutre care dau un aer luxuriant si o caldura aparte, este atat de extins incat in patru zile abia am reusit sa il descopar. Zona dintre piscina si hotel, ei bine, aceasta este minunatia resortului. Este un concept special care seamana cu un intreg oras, stradute la capatul carora se afla chiar si mici semafoare, o cabina autentica de telefon adusa din Anglia, o trasura dar si cafenele si restaurante pe o parte si cealalta. Apropo, cafeaua turceasca este top, va recomand!
   Iesind din micul orasel, veti admira imprejurul hotelului o piscina imensa in care apa are mereu temperatura perfecta. Sezlongurile si umbrelele asteapta cuminti si ele pe marginea piscinei. Sunt in total 3 baruri care servesc bauturi racoritoare, alcoolice si cafele dar si un restaurant  deschis in intervalul 12 – 16:30, numai bun pentru gustarile dintre mese.
   Drumul pana la plaja este un adevarat spectacol. Barcutele care vin si pleaca din cinci in cinci minute sunt foarte confortabile iar peisajul iti taie rasuflarea. In doua minute ajungi la plaja, unde de asemnea te astepta sezlonguri si umbrele dar si baruri si restaurante pe plaja de unde iti poti alege ce vrei, in plus, vei gasi si frigidere cu apa si suc rece!
  Ca si pont, poti manca de trei ori la trei restaurante diferite a la carte daca te afli la hotel pentru prima oara, prin rezervare la birourile “guest info “ din incinta hotelului!
  Zona de Spa este de asemnea luxoasa si mare, tot aici vei gasi si piscina interioara cuprinsa intr-un peisaj salbatic cu palmieri si multa verdeata!
  Seara, pe scena resortului, spectacolele incep de la ora 21:00. O ora potrivita, dupa cina , pentru a admira talentele artistilor nationali si internationali. Sa nu lipsiti !
 Va recomand si excursiile optionale pe care o sa vi le descrie intr-un mod cu totul aparte ghidul, in momentul in care ajungeti in Antalya!



























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bordeaux sau de ce am ales capitala vinului

Grecia -Continent si Insule

Valencia, escapada de weekend....